Retur produse
• Produse care au fost desfacute.
• Produse care au fost testate, incercate sau utilizate.
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
• Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele;
- Completeaza formularul de retur si astepta sa fii contactat de colegii nostri;
- Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns si apoi timite-ne pe mail numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis rambursul;
- Ai 14 zile calendaristice la dispozitie, din momentul in care ai fost anuntat ca indeplinesti conditiile de retur pentru a expedia coletul. Coletele care ajung la noi dupa acest termen nu vor fi receptionate!
- Coletele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Termeni si conditii de retur
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original si nedeteriorat.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii www.stokke-shop.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. www.stokkeshop.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.
Exceptii: onform OUG 34/art. 16. paragraf "e", sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele care au fost livrate, sigilate si care s-au desigilat pentru a fi folosite, datorita incalcarii conditiilor de igiena si protectie a sanatatii utilizatorilor.
a. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile (cearceaf, patura, sac de dormit, protectie impermeabila) se pot returna doar daca nu au fost desigilate sau nu le-au fost indepartate
b. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate.
c. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
- Caditele se pot returna doar daca nu au fost desigilate, respectiv folia de platic nu a fost indepartata.
- Categorii de produse ce se pot returna doar sigiliate: landouri, reductori sezut carucior, huse sezut scaune de masa, huse de prosop sezut sport.
Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctele de lucru ale SC MONOBRANDSHOP SRL, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Acestea se pot inlocui cu alte produse de aceeasi valoare sau mai mare, clintul platint diferenta de pret.
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa,NU vom accepta returul acestora.
Produsele cu roti, cum ar fi carucioarele pentru copii, NU pot fi testate in afara spatiului interior sau a spatiului special amenajat pentru testare, deoarece rotile se pot uza rapid pe suprafete asfaltate sau accidentate. Daca produsul cu roti este returnat si prezinta semne de folosire in exterior, pe asfalt, sau in afara utilizarii normale, nu va putea fi returnat sau inlocuit, cu exceptia cazurilor in care este defect din fabrica sau in caz de erori din partea fabricantului.
Produsele de mobilier din lemn nu pot fi returnate daca au fost montate si ulterior demontate, actiuni ce pot duce la deteriorarea sau uzura acestora. Produsul de mobilier trebuie sa fie un produs standard, care nu a facut obiectul unei comenzi speciale. Mobilierul returnat nu trebuie sa prezinte urme de lovire sau deteriorare si nu trebuie sa prezinte urme vizibile de uzura, trebuie sa fie in mablajul original nedeteriorat. Din aceasta categorie fac parte: patuturile, dulapurile, masutele de infasat, scaunele de masa, masutele si scunele de joaca.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).